.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 6 kwietnia 2014

Klub Paznokciowy: Straw Nails


Dzisiaj kolejne mani z Klubu Paznokciowego - w końcu wyrobiłam się z terminem ;)
Mani robione słomką do napojów. Sądziłam, że będzie mega łatwe w wykonaniu, no bo co to za problem odbić kółeczka słomką, ale nieeee.... Jest bardzo trudno - lakier się leje, kółeczka nie chcę się ładnie odbijać i wychodzi takie coś jak poniżej ;)









Lakiery, których użyłam



Jak Wam się podoba? Robiłyście kiedyś takie mani?

16 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba ;). Ale wibo jest piękny ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę takie cudo ale mnie się podoba, z chęcią spróbuję czegoś takiego sama :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda :p sama dawno temu robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wiesz co :D? moze nie wyglada to na koleczka ale mki wyglada na odcisniete usta poniekad ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śmieszne te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o takiej metodzie w ogóle, musi być trudno:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo tez dobry pomysl :DDD wlasnie etz bede teraz czaic na internetowe promocje ze stanikow ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez internet bym nie kupiła biustonosza, bo muszę mierzyć :/

      Usuń
  8. podoba mi się, artystycznie i szalenie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...