.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 31 grudnia 2013

Getting ready for Christmas #4: Under the mistletoe

Jak Wam mijają przygotowania do imprezy sylwestrowej?? Ja dzisiejszy wieczór spędzę z mężem w domu przy lampce wina :)

Dziś wyjątkowo będzie makijaż :) Nie miałam pomysłu na mani związane z jemiołą, więc pomalowałam oko ;)
Makijaż nawet wyszedł dość fajnie, ale oczywiście ze zdjęciami miałam problem :/ Może macie jakieś rady jak dobrze zrobić zdjęcia twarzy/oka/ust??? Wiem, że wiele z Was robi makijaże na swoje blogi i macie naprawdę fajne zdjęcia :)

Jednak przechodząc do sedna - zapraszam na mój makijaż 'pod jemiołą' :)









Do wykonania tego makijażu użyłam:
  • Baza pod cienie, Cashmere
  • Korektor w sztyfcie, Avon
  • Kredka do brwi, Oriflame
  • Kredka do oczu, Avon
  • Potrójne cienie do powiek, Ingrid Cosmetics
  • Cień do powiek nr 73, Inglot
  • Baza/Cień do powiek, Avon
  • Tusz do rzęs 2000 Calorie, MaxFactor


8 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...