.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Paczuszkowo

Chyba każda z nas lubi dostawać paczki z kosmetykami :) Niedawno podjęłam kilka współpracy. Zrobiłam też małe zakupy w sklepie internetowym.



Z listy przesłanej przez BingoSPA wybrałam sobie Energetyzujące algi do mycia ciała, Kąpiel do skórek i paznokci oraz Serum kolagenowe do ciała. Najbardziej zadowolona jestem z serum, ale testy trwają :)



Paczka dobroci od LoveMeGreen - krem do rąk, szampon do włosów, olejek do masażu, balsam do ciała i masa próbek, które przydadzą się na weekendowe wyjazdy. 



Bardzo się ucieszyłam na propozycję współpracy od Tisane - dostałam pomadkę ochronną z dużym filtrem oraz kilkanaście próbek balsamu do ust, który chciałam wypróbować.



Wygrana od KremIdealny.pl - krem do twarzy, pigmenty i maseczka do twarzy. Na razie w użyciu są pigmenty - spisują się całkiem nieźle.



A tu paczuszka od MintiShop. Do koszyka wpadły pędzle z Hakuro, grzebyk do brwi z RealTechniques (bo ma nasadkę zabezpieczającą na plastikowe ząbki ;), rozświetlacze z e.l.f., bronzer Honolulu W7 oraz dwie paletki Sleek.



Zdjęcie z allegro.pl

Na allegro kupiłam też sobie kompaktową szczotkę TT - idealna do torebki :)



A poniżej piękne bukiety z polnych kwiatów - rezultat weekendowych spacerów :)



23 komentarze:

  1. Jej same cudowne paczuszki :) Z chęcią sama bym wszystkie przygarnęła. Udanego testowania, a w sumie i tak na pewno takie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet z polnych kwiatów naprawdę bardzo ładny. A paczuszki też ciekawe. Zobaczymy jak kosmetyki będą się sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty, zwłaszcze te "fioletowe" dzwoneczki są moimi ulubionymi. Przesyłki świetne, zwłaszcza te z MintiShop. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TT z Barankiem :D

    Mój ulubiony gadżet ever :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak dużo Ci kosmetyków przybyło. Uwielbiam Minti Shop, tak ładnie pakują paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. tego płaskiego pędzla zamierzasz używać do minerałków ? czekam na recenzję bo zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go z zamiarem używania do różnych podkładów - i tych płynnych, i minerałów.

      Usuń
  7. Dostałam taki sam zestaw od Love Me Green :)

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz bardziej mam ochot na zakupy Mint :>
    mój hakuro do podkładu właśnie dziś wylądował w koszu po tym jak namiętnie zaczął gubić włosie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z serum kolagenowego BingoSpa ja jestem bardzo zadowolona :) jestem ciekawa jak spiszą się pozostałe produkty u Ciebie. A tych paletek ze sleek zazdroszczę bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja na razie też. Chociaż zobaczymy jak po dłuższym używaniu się sprawdzi.

      Usuń
  10. O mamuniuuuu ile dobroci *.*
    Gratuluję podjęcia współprac :)
    fajny tt :)
    piękne kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no ile dobroci :D Szczotka wymiata! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Półki się dziewczynie załamują, a kosmetyków coraz więcej i więcej :P Nie wiedziałam, że Tisane jest teraz w wersji z filtrem, będę musiała się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jacie jakie super paczuszki ;D
    Gratuluje napisanej pracy, będziemy trzymały kciuki za obronę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szampon LMG uważaj. Włosy wypadają na potęgę. Masakra.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...