.post img {max-width:80% !important}

środa, 15 maja 2013

Lakier do paznokci, China Glaze

Kolejny lakier China Glaze w mojej małej kolekcji. Zamówiłam go z e-sklepu allepaznokcie.com, kosztował ok. 20 zł. Zobaczcie jak wygląda na paznokciach :)



Numer i nazwa koloru.

W buteleczce o pojemności 14 ml mamy glitterowy lakier w kolorze pięknego pudrowego różu. W bezbarwnym lakierze zatopione jest całe mnóstwo niewielkich drobinek i trochę większych - razem dają niesamowity efekt.
Pędzelek jest mały i wąski, więc trochę trzeba się nim namachać. Po nałożeniu dwóch warstw uzyskujemy pełne krycie. Lakier wytrzymuje bez szwanku i bez top coatu ok. 4 dni. Później zaczyna odpryskiwać. Dziś też zamierzam go użyć i dodatkowo pokryję go utwardzaczem, polepszy to też komfort użytkowania, bo lakier na paznokciach jest dość szorstki.
Zmywa się ciężko, jak typowy brokatowy lakier.








Jak Wam się podoba??

25 komentarzy:

  1. Fantastycznie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym jednak postawiła na lakier bazowy i ten brokacik potraktowała jako top :) Ale ja już mam takie zboczenie, że nie przepadam za grubymi warstwami brokatu :P Nie mniej jednak dobrze wiedzieć iż allepaznokcie mają w ofercie chinki, nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej więcej się nie pokuszę o tak grubą warstwę ;)

      Usuń
  3. śliczny, chociaż ja brokaty odstawiam na bok w okresie letnim :) wierzę, że zmywanie to prawdziwa masakra - może spróbuj tej bazy Peel Off z Essence? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie wygląda, ale ze zmywaniem jest koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny lakier i paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. w butelce podoba mi się tak średnio, ale na pazurkach sporo zyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ostatnio coraz bardziej mi się tego typu lakiery podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wygląda... po prostu obłęd! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak później zmywasz ten lakier? Jak pomyślę, że zazwyczaj robię to płatkiem kosmetycznym nasączonym zmywaczem- tu pewnie byłby z tym problem, bo wata czepiałaby się do brokatu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilniczkiem spiłowuję :/ Ale znalazłam niedawno inny sposób, muszę go wypróbować :)

      Usuń
  10. Śliczny! Bardzo mi podoba się efekt który zapewnia na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę, lakierek bombowy i Twoje pazurki... cudne!

      Usuń
  11. nie miałam nigdy lakierów z tej firmy, a ten robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentuje sie ok,ale wydaje mi sie,ze lepiej by wygladal nie nalozony na wszystkie paznokcie tylko na jeden max dwa w towarzystwie innego koloru ;)
    u mnie nowy wieczorowy makijaż, zapraszam!: http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jedynie chciałam pokazać jak się prezentuje na paznokciach. Następnym razem użyję go do zdobień jak coś :)

      Usuń
  13. nominowałam Cię do Liebster Award, więcej informacji znajdziesz u mnie na blogu :)
    http://fashionablewhite.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki śliczny piaseczek! uwielbiam takie wykończenia w lakierach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...