.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 7 maja 2013

Fryzura tygodnia #1

Postanowiłam na wiosnę odświeżyć swoją fryzurę, bo ciągle chodzę w warkoczu albo koczku, czyli nic ciekawego.
Co jakiś czas będę wrzucała filmik lub zdjęcie fryzury, którą się inspirowałam. Czasami może zrobię fotkę własnego wykonania ;)

Pierwszą fryzurą jest "Twisted Updo" z kanału bubzbeuty.


Fryzura jest bardzo prosta - udała mi się za pierwszym razem!! Idealna do pracy, na uczelnię, na randkę. Robi się ją dosłownie w kilka minut, a nawet jak za bardzo nam skręcenie wyjdzie to nie ma się czym przejmować, bo jest to upięcie bardziej typu 'messy' niż ulizany koczek, więc i tak będzie fajnie wyglądać.
Idealnie nadaje się do upięcia przeszkadzającej grzywki.

Moje włosy są bardzo cienkie i jest ich mało, nie używam też żadnych produktów do stylizacji, więc moja fryzura nie była tak objętościowa, ale i tak wyglądała super, inaczej niż zwykle.

5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...