.post img {max-width:80% !important}

środa, 27 marca 2013

Projekt Książka




Jak tylko zobaczyłam ten projekt wiedziałam, że muszę się zgłosić :) No bo czy może być coś piękniejszego niż połączenie książki i lakierów do paznokci :D

Projekt organizowany jest przez Czytam, bo lubię, Pannę Marchewkę oraz Blog Polskich Lakieromaniaczek.

Polega on na stworzeniu manicure na podstawie wybranej książki z zakresu tematycznego podanego na obrazku.

Już się nie mogę doczekać tworzenia i oglądania prac innych osób :)

A jak Wam się podoba ten pomysł??




P.S. Ostatnio jest mnie mniej na blogu, bo mam problemy z internetem - wrzucenie jakiejś foty graniczy z cudem :/ Mam nadzieję, że przed świętami właściciel coś z tym zrobi.


10 komentarzy:

  1. Nie wezmę udziału, ale chętnie pooglądam efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie genialne! Popieram - zwłaszcza czytanie książek, a na lakierkowe szaleństwo z przyjemnością popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł ekstra, chętnie popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite, myślałam o zorganizowaniu bardzo podobnej akcji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale ciekawa akcja, chętnie będę śledzić Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow genialny pomysł :) Nigdy bym na to nie wpadła :>>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ciekawy pomysł :) będę śledzić!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak się cieszę, że nasz pomysł się spodobał i dziękuję za udostępnienie notki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjj,powodzenia - jestem ciekawa jak,to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...