.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 18 lutego 2013

Maseczka regeneracyjna z glinką zieloną, Safira

Nareszcie się udało!! Od soboty wieczorem mam problem z przeglądarką - nie działa mi kilka stron m.in. wizaz.pl, a reszta strasznie wolno się ładuje :(  Wysprzątałam kompa CCleaner, zainstalowałam jeszcze raz przeglądarkę, nieby trochę lepiej, ale to jeszcze nie to :( Może ktoś zna się na tym i wie jak mi pomóc?? Wczoraj napisałam dwa posty, ale niestety nie mogłam dodać zdjęć, ale dziś się udało na szczęście :) Jest to recenzja maseczki firmy Safira, którą dostałam do testów.





Cechy produktu:
Konsystencja maseczki jest trochę podobna do gęstego błota, nie rozlewa się i bardzo dobrze się ją nakłada. Ciemnozielony kolor, bardzo delikatny ziemisty zapach. Opakowanie jest bardzo wygodne - możemy zapomnieć o saszetce, którą trudno otworzyć. Tutaj mamy plastikowe opakowanie z pompką, w którym mieści się 150g produktu. Pojemnik ma biały kolor, grafika jest prosta i mało przyciągająca uwagę.






Skład:


Co pisze producent/Sposób użycia:


Recenzja:
Bardzo podoba mi się opakowanie tego produktu: jest inne i mega wygodne, mam pewność, że maseczka nigdzie się nie wyleje. Na początku myślałam, że maska zaschnie w tym dziubku i to będzie koniec jej kariery. Na szczęście tak się nie stało, wprawdzie trochę produktu zaschło, ale z łatwością dało się go wycisnąć, Jedynym minusem opakowania jest jego kolor - mogłoby być przezroczyste, aby można było kontrolować zużycie.
Maseczkę nakłada się bardzo łatwo i jest ona przyjemna w użyciu. po jakimś czasie zasycha i się w dotyku aksamitna. Kiedy zasycha w ogóle tego nie czuć, nie ma pieczenia, uczucia ściągnięcia, czy innych nieprzyjemnych dolegliwości. Maskę dość łatwo zmyć gąbeczką.
Po użyciu skóra jest wygładzona, nawilżona i trochę rozjaśniona. Dość dobrze oczyszcza, ale niestety jakoś specjalnie nie pozbywa się niedoskonałości (przynajmniej nie po pierwszym użyciu).
Maseczka nie jest jakaś rewelacyjna, ale też nie jest bardzo zła. Ja po prostu oczekuję świetnego efektu już po pierwszym użyciu, nie lubię długiego używania tej samej maseczki.
Produkt jest bardzo wydajny: myślę, że wystarczy na ok. 30 użyć, więc nawet nie wychodzi drogi.




Dostępność/Cena:
strona producenta/49,00


Ocena:
3,5/6



7 komentarzy:

  1. Droga, w porównaniu do glinek w proszku... i podejrzewam że na krócej starczy. Ale to opakowanie bardzo wygodne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opakowanie, bardzo praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie ta maska, może się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś dla mnie,lubię takie maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej maseczki jeszcze nie używałam :)
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...