.post img {max-width:80% !important}

środa, 5 grudnia 2012

Maseczka oczyszczająca z ekstraktem z bursztynu, Balea



Cechy produktu:
Konsystencja maski jest bardzo gęsta, przypomina miód. Dość ciężko się ją nakłada, bo jest rzadka i lejąca. Kolor bursztynowy. Zapach lekki, nienachalny. Opakowanie to 2 saszetki po 8 ml produktu.


Sposób użycia:
Nałożyć maskę na oczyszczoną skórę twarzy. Po 10-15 minutach ściągnąć. Resztki usunąć wodą.


Skład:



Co pisze producent:
Maska zapewnia intensywną pielęgnację i czyszczenie wszystkich rodzajów skóry. Ściąganie suchej maski usuwa nadmiar sebum, martwe komórki naskórka i inne zanieczyszczenia. 


Recenzja:
Maskę ciężko się nakłada. Na twarzy jest przezroczysta. Po nałożeniu maska zaczęła delikatnie szczypać w okolicy nosa. Niestety uczucie to nie mijało, a wręcz narastało. Po kilku minutach twarz mocno zaczęła mnie szczypać i palić. Nie dało się tego wytrzymać, więc musiałam szybko zmyć maskę z twarzy. Na szczęście po zmyciu maseczki nieprzyjemne uczucia znikły. Maska delikatnie wygładziła mi skórę - to jedyny plus.



Dostępność/Cena:
DM, ok. 5 zł


Ocena:
1/6


13 komentarzy:

  1. O mamo ile tam alkoholu w składzie. Może stąd to podrażnienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, chociaż wcześniej używałam maseczek z alkoholem i nie miałam takich podrażnień.

      Usuń
  2. oj maseczka powinna być przyjemnością, a szczypanie na pewno do tego nie należy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie jestem przywiązana do maseczek ZIAJA,SORAYA oraz PERFECTA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Preferuję Dax w saszetkach i już przestałam eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie Ty go kupujesz? bo DM mi nic nie mowi :D
    pytam bo mam chrapkę na coś z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DM to Drogerie Market - w Polsce ich nie ma niestety :(

      Usuń
    2. A o ewentualnej wymiance pisałam niedawno :)

      Usuń
  6. ja mialam okazje używać jednej maseczki z tej firmy i tez nie bylam zadowolona;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja druga maseczka Balea, która mi nie podeszła :(

      Usuń
  7. Na szczescie nawet nie mam gdzie jej kupic ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...