.post img {max-width:80% !important}

piątek, 28 grudnia 2012

Krem do ciała, Hegron

Krem do ciała dostałam w ramach testów od Maliny.




Cechy produktu:
Krem jest biały o kremowej konsystencji. Śliczny różany zapach. Opakowanie to plastikowy zakręcany słoik o pojemności 350 ml. Design bardzo prosty, niczym szczególnym się nie wyróżnia.



Skład:


Co pisze producent:


Recenzja:
Krem jest bardzo wydajny i fajnie się go nakłada. Szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy. Jednak nie utrzymuje się za długo na skórze. Nie przepadam szczególnie za różanym zapachem, ale w tym kremie jest on bardzo ładny, delikatny i kobiecy. Trochę utrzymuje się na skórze. 
Skład nie powala - nie ma w nim nic fajnego: zero olejków, czy ekstraktów, ale mamy parafinę i alkohol.
Krem delikatnie nawilża i łagodzi. Jednak nawilżanie nie jest mocne, więc do bardzo suchej skóry raczej będzie za słaby. Wydaje mi się, że fajny by był po opalaniu. 


Ocena:
3/6





6 komentarzy:

  1. Szkoda, że parafina w składzie :/
    Ja staram się jej unikać bo wysusza mi skórę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz o nim słyszę, ja również nie przepadam za zapachem róży w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, nie przepadam za zapachem różanym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z nim nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam go w żadnym sklepie. Lubię zapach różany, ale skład taki sobie..

    OdpowiedzUsuń
  6. tez testowalam ten balsam, jakos mnie nie zachwycil ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...