.post img {max-width:80% !important}

piątek, 28 grudnia 2012

Grudniowe Box'y

Na pierwszy ogień idzie grudniowy GlossyBox - o wiele lepszy od listopadowego pudełka.



Glossy dodało świąteczne upominki - ogrzewacz do rąk i przywieszki do prezentów.
Kosmetyki są bardzo fajne i luksusowe, o niektórych firmach jeszcze nie słyszałam. Najbardziej podoba mi się pomadka z błyszczykiem i krem Clarena.




Tutaj pudełko ShinyBox - skusiłam się reklamą.
Kosmetyki są bardzo fajne, zwłaszcza bazy i kosmetyki mineralne. Jednak liczyłam na coś bardziej luksusowego.



A jak Wam się podobają grudniowe Box'y??

5 komentarzy:

  1. Shiny chętnie bym przygarnęła, bardzo sympatyczny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie miałam nigdy glossy box ani tych innych boxów :) ale Twoje pudełeczko wygląda bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się czy nie skusić się na Glossybox.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...