.post img {max-width:80% !important}

sobota, 10 listopada 2012

Zimowy shopping

Podczas pobytu w Polsce spotkałam się z przyjaciółką i poszłyśmy zobaczyć co nowego w butikach ;)
Natrafiłyśmy na fajna promocję w butiku Kari. Wszystkie dodatki typu szaliki, nakrycia głowy, rękawiczki były przecenione, a dodatkowo trwała promocja "3 w cenie 2" :)

Oto co upolowałam:






Następnego dnia byłam też w Orsay, gdzie kupiłam fajne rękawiczki do całego zestawu.




Tak prezentuje się mój zestaw dodatków na zimowe chłody. Jak widzicie jest w kilku odcieniach szarości ( ostatnio polubiłam ten kolor ;). Nie miałam jeszcze okazji czegokolwiek założyć, bo w Rumunii dalej mamy piękną i ciepłą jesień.


Za rzeczy z Kari zapłaciłam razem 55,00 zł, a za rękawiczki 39,90 zł.

12 komentarzy:

  1. Rękawiczki podobają mi się najbardziej, bo właśnie takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu czapka i rękawiczki mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie cierpię czapek, ale zimą musze mieć kilka. widziałam fajne w h&m ale bardzo cieniutkie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę sobie sprawić jakiś szalik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaliczek pierwszorzędny :D A ta czapka jest ciepła?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji sprawdzić, ale ona jest z tych grubszych czapek, nie taka cienka.

      Usuń
  6. Bardzo przyjemne "popiołki" :) Lubię takie odcienie- są według mnie bardziej twarzowe,niż czerń i biel, lecz ogólnie niedoceniane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że wszystko "z innej parafii":D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...