.post img {max-width:80% !important}

czwartek, 15 listopada 2012

TAG: Ile warta jest Twoja twarz?

Bardzo podoba mi się ten TAG. Postanowiłam zrobić w jednym poście zarówno pielęgnację, jak i makijaż :)
Przy okazji zobaczycie jak wygląda moje codzienna pielęgnacja i makijaż.


Podstawowa pielęgnacja
kosmetyki, których używam codziennie


1. Tonik - Tonik bezalkoholowy Uroda. Dostałam go w BlogBox'ie. Cena ok. 6 zł.
2. Krem pod oczy - Żel ze świetlikiem i rumiankiem FlosLek. Świetne działanie, niska cena ok. 5,5 zł
3. Krem nawilżający - Ultra nawilżający Miledy. Krem naturalny, kupiony na targach ekologicznych w Rumunii za 18 zł.
4. Demakijaż - Preparat do demakijażu Avon. Cena bez promocji to 18 zł.
5. Oczyszczanie - Mydełko naturalne Miledy. Kolejny produkt z targów ekologicznych za ok. 13 zł. Wcześniej nie używałam żadnych produktów do oczyszczania.
6. Olejek - Olej kokosowy Efavit. Cena to 14 zł. Używam go na noc.
7. Krem na noc - Krem z olejem argonowym Ziaja. Używany zamiennie z olejkiem kokosowym, na dzień jest za ciężki. Cena ok. 8 zł.

Kilka razy w tygodniu używam też peelingów i maseczek do twarzy, ale zwykle bardzo różnych - recenzje możecie zobaczyć na moim blogu ;)

Suma: 82,5 zł



Makijaż
kosmetyki, których używam do zwykłego, codziennego makijażu



1. Puder - Idealna Cera Avon. Cena bez promocji to 44 zł, ale ja go kupiłam za ok. 20 zł.
2. Rozświetlacz - Circus Circus Essence. Z wymianki. Cena to ok. 11 zł.
3. Rozświetlacz - Rozświetlająca mozaika do twarzy. Mój ulubiony, niestety już dawno wycofany. Cena regularna to ok. 45 zł, ja go kupiłam za 27 zł.
4. Tusz do rzęs - SuperSHOCK Avon. Cena to ok. 20 zł.
5. Korektor - Korektor w sztyfcie Idealna Cera Avon. Cena to ok. 27 zł.
6. Kredka do oczu - Diamentowa konturówka Avon. Używam zamiennie z cieniami do powiek. Cena na promocji to 12 zł.
7. Cienie do powiek - Poczwórne cienie Avon. Tych używam obecnie najczęściej. Cena to ok. 24 zł na promocji.

Niektóre ceny są tutaj zawyżone, bo kilka kosmetyków kupiłam na dużej promocji lub dostałam jako gratis.

Suma: 141 zł



Razem 223,5 zł
Troszkę mnie ta kwota przeraża, ale wiem, że większość kosmetyków, zwłaszcza do makijażu, starczy mi na dłuższy czas :)



A Wy robiłyście już ten TAG?? Jeśli tak to proszę o linki, chętnie zobaczę ile jest warta Wasza twarz ;)
A jeśli nie, to zapraszam do zabawy :)


10 komentarzy:

  1. hej:) zerknij na nowego posta potrzeboje pomocy w naglosnieniu w internecie akcji pomagajacej Michalowi w walce z nowotworem. Licze na ciebie. Wiem ze tak jak ja masz dobre serduszko:)
    z góry dziekuje za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z kolorówki wyszło około 150zł, i myślę, że ta kwota nie jest aż tak wysoka biorąc pod uwagę to, że nie kupujemy co miesiąc nowego pudru czy rozświetlacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak akurat, wcale nie dużo, ani też za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie robiłam, nie mam czasu się za niego zabrać, ale fajny jest i w końcu na pewno go zrobię :) cena jest w porządku, nie jest strasznie wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że oddzieliłaś pielęgnację od kolorówki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieścisz się w granicach normy cenowej :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet jeśli kosmetyki, któych używamy są niedrogie, to później po zsumowaniu cena zawsze przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę mój ukochany tonik z melisą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA nie robiłam, jeśli znajdę czas to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...