.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 11 listopada 2012

Październik w dziesięciu punktach

Już od jakiegoś czasu szukałam odpowiedniej formy dla pisania podsumowań miesiąca. Jakoś ulubieńców kosmetycznych nie umiem wybierać, bo też w danym miesiącu jest ich za mało, aby robić osobną notkę.
Kilka dni temu natrafiłam na wpis o ulubieńcach u Anwen, która z kolei zaczerpnęła go od Lusterka Em.
Dostałam pozwolenie na odgapienie, więc odgapiam :)





1. Najważniejszy wpis
Wszystkie posty związane z październikową akcją Maliny. A dlaczego?? Myślę, że dobrze jest to zawarte w podsumowaniu całej akcji. Ogólne cała inicjatywa dała mi bardzo dużo radości, satysfakcji oraz pozwoliła poznać wspaniałe blogi i ich właścicielki.



2. Przeczytane książki
Niestety ostatnio mało czytam :( Głównie jak podróżuję. Ale udało mi się skończyć "Okruchy śmierci" Kathy Reichs - już kolejną z całej serii książek, których główną bohaterką jest dr Temperance Brennan. Na postaci tej wzorowali się twórcy serialu "Kości".

lubimyczytac.pl


3. Obejrzane filmy
Było ich całe mnóstwo. Mam konto premium na kinomaniak.tv, więc...
Niektóre z nich były ciekawe, niektóre pouczające, niektóre całkiem przeciętne.
W tym miesiącu obejrzałam m.in.

"Batman - Początek"

"Mroczny Rycerz"

"Jesteś Bogiem"

"Och, życie"

"Kupiliśy zoo"

"Światła sceny: chwytaj szansę"

"Time for dancing"

"Choć goni nas czas"

"Burleska"

"Szczęściarz"

"LOL"

"Jestem na tak"


4. Powód do dumy.
W październiku pojawiła się magiczna liczba 1000 komentarzy :)
Miło jest wiedzieć, że czytacie moje posty i  chcecie je komentować :)


5. Najlepszy zakup.
Mój ekwipunek na zimę. Rzeczy były tanie, są śliczne i taaakie cieplutkie :)



6. Podróże
W październiku spędziłam cudowny weekend w Bukareszcie. W drodze do Polski zahaczyłam też o piękny Budapeszt. Oba wypady zaliczam do niezwykle udanych, a chwil spędzonych w pociągach nikt mi nie zabierze ;)


7. Ulubione jedzenie
Zdecydowanie papanasi :D Jest to rumuński deser - pączek podawany z konfiturą i śmietaną. Przepyszny!!

http://www.real-delivery.ro


8. Najczęściej słuchane piosenki
To te, które puszczała moja współlokatorka lub muzyka dobiegająca z innych pokoi ;)
Sama nie słuchałam jakoś szczególnie żadnych piosenek.


9. Ulubione produkty kosmetyczne
Była to Odżywka nawilżająca Granat i Aloes z Alterry, której recenzję możecie przeczytać TU.
Mydełko naturalne "Earth Soap", które oczyszcza moją twarz.



10. Najlepsze momenty października
*Weekned w Bukareszcie, gdzie poznałam niesamowitą osobę.
*Tydzień w Polsce, który wspaniale spędziłam z moim mężem, rodziną i przyjaciółmi :)



Wiem, że wpis już trochę spóźniony i zaraz trzeba będzie myśleć o listopadowej liście, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba.

18 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobał ten wpis u Anwen i u Ciebie również. Nie wiem, czy nie podkradnę Wam pomysłu... ale do końca listopada jeszcze trochę czasu przede mną to się zastanowię :) Te pączusie wyglądają smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tą książką muszę poszukać jej u mnie w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii jest ponad 10 książek i wszystkie równie ciekawe, więc na pewno coś znajdziesz :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie. I sporo filmów, ja jakoś w tejdziedzinie ostatnio strasznie się zaniedbałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci Budapesztu, muszę w końcu odwiedzić to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rumuński smakołyk wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze się posłużyć Twoją listą obejrzanych filmów i sama je obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa notka:) Sporo wrażeń przyniósł październik:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się pomysł! :) lecę do lusterka zapytać o zgodę kradzieży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana na moim blogu do "Liebster Blog". Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :) Ale dużo filmów ogl, chyba się na jakiś skusze z tych co wymieniłaś tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak minął październik,teraz święta za pasem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Balbinko, to naprawdę miłe z Twojej strony:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...