.post img {max-width:80% !important}

środa, 3 października 2012

Zwierzęce T-Shirty

Dziś na facebooku natknęłam się na fotkę świetnych T-Shirtów z nadrukami zwierząt!!
Poszperałam, poszperałam i znalazłam stronkę, gdzie można je kupić :)

Kilka propozycji (uwierzcie, że bardzo ciężko było wybrać najlepsze):














Zdjęcia pochodzą ze strony www.katta.pl, na której możecie też kupić podobne koszulki.
Cena to 89,00 zł - trochę dużo jak za T-Shirt, chociaż zależy jeszcze od jakości.

Muszę się zastanowić i może się skuszę ;)

A Wam jak się podobają zwierzaczki??



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się nie podobają, nie nosiłabym takich. ale możliwe że do spania mojej siostrze spodobałaby się ta z kroliczkiem. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...