.post img {max-width:80% !important}

czwartek, 25 października 2012

TAG: Moje włosy w pigułce


Bardzo dziękuję za oTAGowanie Malinie :*
TAG niezmiernie mi się podoba i będzie mi bardzo miło na niego odpowiedzieć :)

Zasady:
* odpowiedzieć na 13 pytań.
* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
* podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.




1. Twój naturalny kolor to?
Ciemny blond.

2. Twój obecny kolor włosów?
Złota czekolada ;) Farbuję włosy od kilku lat co 3-4 m-ce. Najpierw używałam farby Palette, a ostatnio przerzuciłam się na Avon.

3. Aktualna długość włosów?
Nie mam czym zmierzyć dokładnie, ale rozpuszczone sięgają mi do łopatek.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?
Teraz to nie jest moim celem. Prawie przez całe życie miałam włosy do pasa, więc na razie mi wystarczy - teraz czas na zagęszczenie.

5. Jak często podcinasz końcówki?
Średnio co 2-3 m-ce, kiedy widzę, że moje włosy tego potrzebują.

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane?
Lekko falowane i  takie podobają mi się najbardziej.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Trudno mi to określić. Wydaje mi się, że coś pomiędzy wysoką, a normalną.

8. Jakie są Twoje włosy - np. suche, przetłuszczające się?
Suche na końcach, przetłuszczające się u nasady - jak z reklamy ;)

9. Jak wygląda rytuał Twojej codziennej pielęgnacji?
2 razy w tygodniu nakładam olej, później zmywam go delikatnym szamponem, nakładam maskę lub odżywkę, płukanka, wcierka i zabezpieczenie końcówek. Więcej pisałam już tutaj. Obecnie nie stylizuję niczym włosów.

10. Czego nie lubią Twoje włosy - np. wiatru, silikonów?
Nie lubią nadmiaru olei, masek, odżywek. Wiatr również nie jest ich przyjacielem.

11. Co lubią Twoje włosy-np. olejowanie, spacery przy blasku księżyca?
Lubią delikatne traktowanie, produkty Biovax, maski, zabezpieczanie końcówek, warkoczyki w nocy :)

12.  Jaka jest Twoja ulubiona fryzura!
Ostatnio polubiłam warkoczyki, a do ludzi wychodzę w koczku.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
"Daj nam pić!!" ;)

14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację?
Od stycznia br. Jeszcze wiele się muszę nauczyć, ale zwracam baczniejszą uwagę na składy, na codzienną pielęgnację i ogólnie na potrzeby moich włosów.


Do TAGu zapraszam:

2 komentarze:

  1. Fajny ten Tag. Na moim blogu też już był.
    Zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tagi^^!!! Bardzo mi miło :D. O
    dpowiem na pytania w sobotę lub w niedzielę jak znajdę więcej czasu. Pozdrawiam ciebie serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...