.post img {max-width:80% !important}

piątek, 12 października 2012

Lakier do paznokci, Evershine i Graffiti Nail, Flormar

Dziś lakiery, które użyłam do wczorajszego mani.


Dream Colors
Evershine




Jest to odcień nr 040 - ciemny, niebieski lśniący kolor. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach.
Zwykły pędzelek, niezbyt duży, średnio się nim maluje. Lakier nie jest zbyt gęsty, pierwsza warstwa ma bardzo słabe krycie - wygląda jakby się pomalowało paznokcia rozrzedzonym lakierem. Przy drugiej warstwie uzyskujemy już odpowiedni kolor, chociaż i tak w niektórych miejscach delikatnie prześwituje.
Lakier schnie bardzo szybko co jest jego zaletą.
Cena ok. 2-3 zł za 10ml.






Graffiti Nails
Flormar



Lakier z nr G04 o pięknym dyniowym kolorze. Jest gęsty, dobrze się nim maluje. Już cienka warstwa lakieru daje fajny efekt graffiti na paznokciach.
Bardzo jestem z niego zadowolona.
Za 11ml zapłaciłam ok. 9 zł.


7 komentarzy:

  1. Lubię takie połączenie kolorków :)) ale sama nie umiem za bardzo obchodzić się z tym pękającym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flormar przepiękny, ten niebieski jak dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kolory są za intensywne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ten niebieski, ale kojarzy mi się ze szkolnym mundurkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. To połączenie kolorów jest ciekawe, ale sama bym się na nie nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...