.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 12 czerwca 2012

Pomadka Oriflame Beauty Power Shine

Dziś pomadka z Oriflame, którą wygrałam w jakimś konkursie jak wchodziła do katalogu :)
Mam jeszcze jedną - jasnoróżową, ale już na wykończeniu i nie nadaje się do fotek.

Ta pomadka to kolor Frosted Champagne, czy kolor jasny, beżowy, nude.
Szminka zapakowana jest w ładne srebrne pudełeczko, które niestety rysuje się przy noszeniu np. w torebce (druga szminka jest cała porysowana).
Co do zawartości: pomadka jest miękka, dobrze się nią maluje. Dużym plusem jest śliczny (jak dla mnie) owocowy zapach.



Szminka bardzo ładnie lśni na ustach.



Jest to szminka z maleńkimi drobinkami brokatu, które ślicznie połyskują. Niestety, co jest największą wadą tego produktu, kolor szybko się ściera, a na ustach zostaje sam brokat, któy już nie wydaje się taki mały ;)


Pomadka występuje w 15 odcieniach. Można ją kupić w katalogu Oriflame.

Dość ładna, fajny efekt początkowy na ustach, ale później już klapa. Na pewno już jej nie kupię.


MOJA OCENA: 3/6

5 komentarzy:

  1. i udało Ci się kupić? bo ja niedawno wróciłam z Rossa (GG) i ani sztuki nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Nigdzie nie ma, bo w kilku byłam.

      Usuń
  2. jak ładnie błyszczy :D ale też nie lubię, jak na ustach zostaje sam brokat

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, będę to zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie takiej pomadki szukałam ale chyba nie ma jej obecnie w ofercie ;-/ Możecie polecić coś innego?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...