.post img {max-width:80% !important}

sobota, 12 maja 2012

TAG: 11 pytań

Bardzo serdecznie dziękuję za oTAGowanie HairCare :*

ZASADY:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

***

1. Jak wygląda Twoja wieczorna i poranna pielęgnacja twarzy?
Wieczorem przemywam twarz tonikiem (jeśli mam makijaż to wcześniej płynem do demakijażu) i nakładam rozświetlające serum do twarzy.
Rano przemywam twarz tonikiem, nakłdam krem pod oczy i nawilżający krem do twarzy, Czasami jak zdążę to delikatny makijaż - puder, róż, tusz do rzęs.

2. Kraj, który chciałabyś zwiedzić to...
Japonia, Islandia, Hiszpania, Włochy, Meksyk, USA...

3. Wymarzona długość i kształt włosów?
Obecnie obcięte na prosto włosy do łopatek.

4. Ile minut dziennie poświęcasz na makijaż?
Nie maluję się codziennie, a jak już to jakieś 10-20 minut.

5. W którym idolu kochałaś się jako nastolatka?
Oj, to było tak dawno temu :P Chyba Enrique Iglesias ;)

6. Krem czy olejek?
Zdecydowanie krem :)

7. Do jakich urodowych celów dążysz, a jakie udało Ci się już osiągnąć?
Dążę do pieknych, gęstych włosów. A jestem zadowolona ze stanu moich paznokci oraz cery :)

8. Ulubiony blog modowy?
Nie mam takiego, na razie skupiam się na blogach urodowych, które i tak są  pożeraczami czasu ;)

9. Ludzie lubią Cię za to, że...
jestem optymistką.

10. Szorty czy spódniczka?
Szorty - o wiele bardziej komfortowe.

11. Czy jest coś, co Cię denerwuje w blogowaniu?
Posty, które są zapowiedziami kolejnego postu.

***

Moje pytanka:
1. Ulubiony blog.
2. Czy stosujesz półprodukty kosmetyczne, jeśli tak to jaki jest Twój ulubiony?
3. Ulubiony kolor na paznokciach.
4. Twój kosmetyczny 'must have'.
5. Markowe sklepy czy lumpeksy?
6. Ulubiona książka.
7. Ołówek czy długopis, a może pióro?
8. Twój idealny sposób na relaks?
9. Jaki kraj kojarzy Ci się z pielęgnacyjnym luksusem?
10. Miasto, które chciałabym zobaczyć to...
11. Jakie masz plany na wakacje?

Wędrują do:







4 komentarze:

  1. Dzięki za tag :)
    Też nie jestem fanką postów zapowiadających, mam wrażenie, ze to takie zapychacze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez tego rodzaju posty można się sporo o Was dowiedzieć. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za oTAGowanie :) dopiero teraz się ogarnęłam, ale już nadrobiłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...