.post img {max-width:80% !important}

piątek, 13 kwietnia 2012

Shopping

Kolejny shopping w moim wydaniu:) Tym razem nawiedziłam SuperPharm, bo zainteresowało mnie kilka produktów z gazetki promocyjnej. Ale też trafiłam na fajną wyprzedaż w H&M ;)
A oto i moje zdobycze:


1. Kuracja wzmacniająca do włosów Rzepa, Joanna - jestem bardzo ciekawa tego produktu, poleca go kilka bloggerek
2. Sok z aloesu, Prima - najprawdopodobniej będę używała go do włosów, ale jeszcze nie wiem pod jaką postacić ;) może Wy macie jakieś pomysły??
3. Regenerujący krem do rzęs, L'biotica - chcę sprawdzić go i ja na swoich rzęsach ;)
4. Serum wzmacniająco-regenerujące Rzepa, Joanna
5. Profesjonalna maska z wyciągiem z alg morskich, Cece of Sweden - kolejny produkt tajemniczej firmy


Tutaj rzeczy z H&M:
Spódniczka i spinki-róże

Spodnie dresowe oraz legginsy

4 komentarze:

  1. mam nadzieję, że ta L'Biotica będzie niedługo moja, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam dziś w SuperPharmie:) Myślałam nad olejami ale dość drogo stoją:) A ten krem do rzęs to ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę przesadzili z ceną:(
      Krem był 2 w cenie 1 za 12,99 zł, ale już się skończyła ta promocja.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...