.post img {max-width:80% !important}

czwartek, 26 kwietnia 2012

Lakier do paznokci Lasting Colour, Miss Sporty

Wreszcie mam chwilę czasu na dodanie notki :) W ogóle dziś mam "dzień lenia" - jestem chora i nie mam ochoty wychodzić z pokoju ;)
Ostatnio nosiłam na paznokciach lakier Lasting Colour firmy Miss Sporty.




KOLOR: Śliczny kolor koktajlu jeżynowego, taki soczysty brudny róż - cudowny! Na opakowaniu podany jest nr 390.

MALOWANIE&KRYCIE: Lakier o odpowiedniej konsystencji. Ma płaski pędzelek, dzięki czemu idealnie się nim maluje. Krycie bardzo dobre, bo wystarcza jedna warstwa. Nie pozostawia smug.

WYSYCHANIE&TRWAŁOŚĆ: Lakier schnie dość szybko. Trwałość ok. 3-4 dni, później się ściera na końcówkach.



CENA/POJEMNOŚĆ: ok. 5 zł/7ml

1 komentarz:

  1. bardzo lubię lakiery Miss Sporty, zwłaszcza uwielbiam pędzelek, który bardzo ułatwia malowanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...