.post img {max-width:80% !important}

sobota, 28 kwietnia 2012

Kuracja naprawcza 3D do włosów suchych i zniszczonych, Avon

Po tym jak skończyło mi się serum na zniszczone końcówki zaczęłam używać tego specyfiku po każdym myciu na mokre włosy, aby ułatwić sobie rozczesanie.
Nakładam na dłoń porcję wielkości orzecha laskowego, rozcieram i nakładam na końce włosów.
Niestety preparat ten mi nie służy.


Włosy są mocno obciążone, strąkowate, okropnie je oblepia i wcale nie ułatwia rozczesywania, na co liczyłam. Preparat ma poprawiać stan końcówek, ale żadnego spektakularnego efektu nie zauważyłam, ba, nawet średniego efektu nie ma.
Niewielkim plusem jest dość przyjemny zapach i duża wydajność.
Na pewno nie kupię ponownie tego produktu i cały czas szukam osoby, która go przygarnie, bo ja nie lubię wyrzucać kosmetyków, a komuś może akurat przypadnie do gustu :)

CENA: ok. 15-20zł/100 ml

MOJA OCENA: 1/6
Totalny bubel!

A Wam co pomaga w rozczesywaniu włosów?? I jak zabezpieczacie końcówki??

4 komentarze:

  1. odżywka z avonu z masłem shea z planet spa :) z tej serii nie lubię nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją w moim pudełku :) Akurat skończyła mi się odżywka i maska to wyciągnę tę ;)

      Usuń
  2. A może dałoby się to "uzdatnić"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz?? Ale po tuningu pasowałoby spłukać... No nie wiem, muszę spróbować.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...