.post img {max-width:80% !important}

czwartek, 12 kwietnia 2012

I love reading!!!

Gdy zobaczyłam TAG: Reading is cool to było wielkie WOW dla mnie znaleźć tak świetny TAG!! Pierwsza myśl: chcę go u siebie, chcę się pochwalić moją największą pasją :D I oto jest - zapożyczony z bloga zoili ;)


O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Czytam o każdej porze dnia, kiedy tylko mam okazję. Ale najchętniej, najchętniej czytam wieczorem przed zaśnięciem leżąc już w łóżku :)


Gdzie czytasz?
Na uczelni, czasem nawet podczas zajęć ;), w autobusach/pociągach, w kolejkach do lekrza, na ławce w parku... Najczęściej w moim pokoju rozłożona na łóżku lub w fotelu.


W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Najczęściej w pozycji półleżącej, później siedzącej z podwiniętymi pod brodę nogami ;), a najrzadziej na leżąco lub na leżąco z głową podpartą łokciem.


Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Przeróżne. Uwielbiam dramaty, zwłaszcza Szekspira oraz pisarzy rosyjskich. Lubię też bestsellerystykę. Zaczytuję się również w romansach, ale tylko wydawnictwa DaCapo :) Czytam też różnego rodzaju poradniki.


Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Wczoraj był dzień książkowych zakupów: na allegro zakupiłam trylogię Igrzyska Śmierci. A w księgarni Matras (która jest świetna!!) kupiłam książkę John'a Gray'a Marsjanie i Wenusjanki w życiu codziennym.




Co czytałaś ostatnio?
Ostatnio czytałam Diabeł ubiera się u Prady - film podoba mi się bardziej ;)



Co czytasz obecnie?
Obecnie czytam książki oraz artykuły związane z moimi studiami, teraz, oprócz książek specjalistycznych, Latarnika Sienkiewicza i Emigrantów Mrożka.


Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi?
Nie niszczę książek! Zawsze czytane strony zaznaczam zakładkami, których mam już pokaźną kolekcję.


E-book czy audiobook?
Wolę książki tradycyjne, ale jeśli mam już wybierać to wolę ebooki, których mam całe mnóstwo na dysku, a brakuje mi czasu, żeby je czytać. Audiobooki są nie dla mnie, bo ja lubię sobie przeczytać jakiś akapit kilka razy, zamyślić się, wyobrazić sobie daną scenę.


Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Moje ulubione przeczytane kilkakrotnie to: Dzieci z Bullerbyn oraz cała seria Ani z Zielonego Wzgórza. Reszta była fajna, ale nie ulubiona ;)



Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Nie mam takiej postaci, chociaż lubię portrety bohaterów kreowane przez Szekspira, np. Jagon, czy Hamlet.

Przy okazji tego TAGu zamieściłam w pasku bocznym baner mojej biblioteczki na stronie lubimyczytac.pl - polecam ją wszystkim chcącym uporządkować swoją biblioteczkę, znaleźć fajnych autorów lub tytuły, wymienić się opiniami na temat przeczytanych książek z innymi użytkownikami, czy dowiedzieć się co czytają Twoi znajomi.

TAG leci do:
1. Maxi A.
2. Anwen
3. kosmetycznych recenzji
4. One_LoVe
5. hairlicious
6. Red Lipstick


A Wy lubicie czytać? Jaką książkę miałyście ostatnio w ręce? Może polecicie mi coś ciekawego?




Zdjęcia książek pochodzą z www.empik.com

4 komentarze:

  1. Dzięki za otagowanie ;) Odpowiedź u mnie za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no ciekawy tag:) będę musiała ostro pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...