.post img {max-width:80% !important}

piątek, 30 marca 2012

Shopping

Czyli to co Tygryski (a raczej Słonecznik) lubią najbardziej :D
Powoli staję się kosmetykoholiczką - kiedy w końcu uszczupliłam trochę swoje zapasy, to i tak nadrobiłam to podwójnie ;) Na razie mi z tym dobrze i chciałam Wam pokazać co tym razem trafiło mi się na Święto Paczki :D


1. Balsam do ciała "Mleko i miód" - mhmm kolejny smakowity balsam do mojej kolekcji :D
2. Ochronna kuracja z liposomami - skuszona przez wizaż :P
3. Szampon Limetka i Passiflora - kupiłam go przez przypadek, jeszcze nie wiem czy użyję
4. Szybko działający żel na wypryski z 2% kwasem salicylowym - pogromca wyprysków! naprawdę działa :)
5. Tropikalny krem do stóp i łokci z masłem shea i kwasami AHA - nie miałam go jeszcze, ciekawe czy jest taki świetny jak mówią :)
6. Tusz do rzęs SuperSHOCK - najlepszy tusz pod słońcem, uwielbiam go!!!
7. Balsam dyscyplinujący włosy "Fryzura pod kontrolą" - opinie innych osób są bardzo zachęcające ;)


P.S. Dziś na moim liczniku pojawiła się 4-cyfrowa liczba :D Jestem przeszczęśliwa i dziękuję wszystkim za odwiedziny na moim blogu!!
Zapraszam również do obserwowania bloga i na FanPage'a!!

2 komentarze:

  1. O! widzę tu moje dwa ulubieńce :) (balsam dyscyplinujący i krem do stóp i łokci)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem z kwasami boski:) Własnie mi się kończy i pasuje zamówić następne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...