.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 25 marca 2012

Pękający lakier do paznokci, Wibo

Dziś chciałam Wam zaprezentować Pękający lakier do paznokci firmy Wibo. Długo zwlekałam z zakupem, bo na początku były to dość drogie lakiery, ale w końcu natrafiłam w Rossmannie na tańszą wersję 'graffiti nails'. Później jeszcze musiał poleżeć w pudełku, żeby nabrać mocy sprawczej ;) więc dopiero kilka dni temu go wypróbowałam i jestem zachwycona :)

KOLOR: Jak widać na zdjęciach mam 2 kolory tego lakieru: nr 07, czyli czarny oraz nr 12, czyli taka jasna zgnita zieleń. Zdjęcia bardzo dobrze oddają kolor. A do wyboru są jeszcze inne odcienie. Na paznokciach lakier jest matowy.


MALOWANIE&KRYCIE: Lakierem bardzo dobrze się maluje, łatwo się go rozprowadza. Kryje bardzo dobrze, wystarczy jedna trochę grubsza warstwa. Bardzo podoba mi się efekt pęknięć - takie jakby łatki "moro", nie zajmują całego paznokcia, więc widać kolor lakieru bazowego, co daje bardzo ciekawy efekt.


WYSYCHANIE&TRWAŁOŚĆ: Lakier schnie momentalnie, więc trzeba szybko malować. Bardzo trwały - nic się nie ściera, nie odpryskuje.


CENA/POJEMNOŚĆ: 7,99zł/7ml (drogerie Rossmann)



A Wy używałyście już jakiegoś pękacza?? Może macie top coat, który daje inny ciekawy efekt??

P.S. Zapraszam na mini-rozdanie do anne-mademoiselle!!!


5 komentarzy:

  1. jakoś nigdy mnie nie kręcily te pękacze, lubię sobie je pooglądać na czyichś paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 2 pękacze i w sumie rzadko używam :)

    z topperów mam z Essence i My secret i z tych już jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie masz toppery?? Ja poluję na brokatowy z Essence:)

      Usuń
  3. Ja z tych to mam złoty i srebrny:) A topperów mam mnóstwo:) Zerknij tu:D

    http://a-girls-guide-to-london.blogspot.com/2012/03/moj-zbior-lakierow.html

    13 i 14 zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pękacza , ale rzadko go używam : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...