.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 6 marca 2012

Mydła naturalne, Lawendowa Farma

Na stronę www.lawendowafarma.pl trafiłam z polecenia zaprzyjaźnionej wizażanki, która bardzo chwaliła sobie zakupione produkty. Po obejrzeniu strony i zapoznaniu się z ofertą postanowiłam kupić kilka mydełek - było to jeszcze w grudniu. Bez wahania mogę powiedzieć, że mydełka są cudowne. Jedno dostało się przyjaciółce na urodziny i też jest zachwycona :) Używam mydełek od kilku tygodni i jestem bardzo zadowolona. Mydełka są w 100% naturalne, robione ręcznie zawierają różnego rodzaju olejki, zioła i inne składniki. Mydełka pokrzywowe i rozmarynowe można używać też do mycia włosów, ale ja jeszcze się na to nie odważyłam ;) Jeśli to zrobię na pewno napiszę o efektach. 
Mydełka, jak już wspomniałam, są robione ręcznie, więc do naszych rąk trafia odcięta kostka z jednego większego bloku. Możliwość zakupienia próbek - mało opłacalna.
Na stronie znajdziecie również inne naturalne produkty do pielęgnacji, jak i wyroby z gliny - mam mydelniczkę i jest idealna na mydełka.




Makowy Duet: To bardzo smakowity dla oka i przyjemny dla skóry duet. Nawilża i zmiękcza skórę, obficie się pieni, a ziarenka maku działają jak delikatna tarka,. Ponieważ wygląda jak ciasto makowe przywodzi na myśl święta, miłą świąteczną atmosferę i świąteczne smakołyki. Pachnie goździkowo-pomarańczowo. 


Rozmarynowy Twist: Tworzy bardzo obfitą, puszystą pianę dzięki czemu łatwo nanieść je na włosy. Olej rycynowy zapobiega wypadaniu włosów, łatwo wnika w skórę, dobrze ją pielęgnuje i chroni. Olejek eteryczny rozmarynowy działa antyseptycznie, ogranicza łupież i wypadanie włosów, nadaje włosom blask.


Krzepka Pokrzywa: Zielone, łagodne mydło o jedwabistej pianie. Możesz się nim umyć dosłownie "od stóp do głów"ponieważ doskonale zastępuje szampon. Sprawia, że włosy są miękkie i nabierają połysku. Substancje zawarte w pokrzywie stymulują wzrost włosów i pomagają eliminować łupież. Olejki eteryczne lawendowy i herbaciany działają bakteriobójczo i przeciwzapalnie.

ZALETY:
- robione wyłącznie z naturalnych składników
- świetnie się pienią
- dobrze myją
- ślicznie pachną i wyglądają ;)
- bardzo wydajne
- nie wysuszają skóry, nie ma efektu ściagnięcia jak po "zwykłych" mydłach, a jak już to tylko chwilowy
- atrakcyjna cena
- bardzo duży wybór mydełek o różnych składach, każdy znajdzie coś dla siebie
- świetne do depilacji nóg, bikini, pach

WADY:
- dostępne jedynie u producenta

CENA/POJEMNOŚĆ: 9 zł/ok. 115-120g

MOJA OCENA: 6/6
Jakość, składniki, cena - absolutny HIT!


Może znacie inne godne polecenia strony z mydełkami naturalnymi? Zapraszam do komentowania.

2 komentarze:

  1. wiem, że firma Bonii też ma takie mydełka http://bonii.pl/produkty02.html
    smakowicie wyglądają
    ja co prawda nie lubię mydeł w kostce, ale to z ziarnkami maku mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam stronkę, mydełka ładnie wyglądają, ale większość jest tylko z ekstraktami naturalnymi i są dość drogie ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...